Létminimum St.Andard Projekt 1984 W (avagy: Ez lett az egysejtűből)

2013. március 1. – április 28.
MegnyitóOpening: 2013. február 28. 19:00
A Telekommunikáció Nemzetközi Paralel Unióját 1968-ban Paralel Kurzus / Tanpálya fedőnéven alapította meg St.Turba Tamás, a TNPU csődttömeggondnoka, (1966-ban Szenytyóby néven a Happening & Environment kezdeményezője Magyarországon, 2001 óta az akkor St.Auby néven általa megnyitott NETRAF /Neo Szocialista-Realista TNPU Globális Kontra Művészettörténet-Hamisítók Frontja/ ügynöke).

“[…] A TNPU célja a Mítosz-korrekció katalizálása.

[…] Csak a Szent Heterarchia alkalmazása: a hadiköltségvetés rovására átcsoportosított, a Mitikus Szt.Rájkban résztvevők számára alkotmányosan folyósított Létminimum Járadék biztosíthatja a mítosz működését és beteljesülését: a Szabad Akarat kifejlődését: a nők alárendeltségének, a fájdalommal való szülésnek, az ivadékok túlfogyasztásra csábításának és a munkának a megszűnését: a testi halhatatlanságot (lásd: Gen. 3:1-24). Le az Eredendő Büntetéssel! Amnesztiát követelünk!

[…] A 24. Kanton Alkotmányának pop- szolipszista § 2 értelmében – ‘Mindennek én vagyok az oka!’ – az adott mítosz inherens extra-mitikus programjának megvalósulása során a jó/rossz-dichotómia folyományaként aktualizálódott degenerált kreácionista, ill. aberrált evolucionista mítoszkörök csak egymás heterarchikus meghaladásának gyakorlati alkalmazása révén juthatunk ki a Mitikus Blokádból!

[…] A Szt.Rájk – meghatározásánál fogva – a Gen. 3:1-24 közötti területen lett meghirdetve. Ez a homályos zóna a teo/logikai kapcsolat a verítékes ok és a halálos okozat között. A Szt.Rájk mint olyan az uralkodó Mítosz deformálódott testén végzett esztétikai-etikai művelet. […]” (TNPU- manifesztum).

„[…] Az 1960-as években az inkoherensek, a dadaisták, a futuristák, a szürrealisták, a szituácionisták stb. előkészítésével kitört a beuysi értelemben vett marxista esztétikai forradalom: az ikonolátrikus művészek és intézményes támogatóik magántulajdonát képző művészeti termelő eszközöket magához ragadta az öntudatra ébredt ikonoklaszta publikum, és saját, közvetlen igényei szerint átstrukturálva a kollektív művészeti termelés folyamatát, célját és disztribúcióját: a mű árujellege megszűnt, s ennek helyére az Univerzális Létminimum Járadék követelése lépett. Bár azóta az ikonolátrikus ellenforradalom szükségszerűen visszanyerte a tudat hamisságában és a piac valóságában a nem végképp lerombolt állásait, az intermediális új-szövetség üzenete már nem felejtődhet el. […]” (Anna Stomosis: Intermedia and Interaction, 2000)

Nem-művészet-művészeti adalék:

katolikus M. Duchamp + protestáns G. Brecht = Szt.Rájk mint Shabbat, Wei Wu Wei, azaz Parlag.

LE A VÁLASZTÁSSAL!

ÉLJEN A SZAVAZÁS!

LE A KÉPVISELETI DEMOKRÁCIÁVAL!

ÉLJEN A SZOLIPSZISTA DIREKT TEOKRÁCIA!

“Egyetért-e Ön azzal, hogy inkább legyen Egyetemes Létminimum Járadék, mint semmi?”

SZAVAZÓFÜLKÉT MINDEN HÁZTARTÁSBA!