Köves Éva legismertebb képeinél nagyvárosi építkezések állványainak, és ponyváinak festői látványa indította, hogy az azokról készített fekete-fehér fotóit vászonra kasírozza, majd átfesse. A kisebb képeket szétszórva, vagy szorosan egymás mellé helyezve képinstallációként állította össze.
A konstruktív szemlélet, és az urbánus téma után a természeti környezet organikusabb elemei is megjelentek festészetében, de a képalkotás csak az installáció kompozíciós zártságát tekintve változott. Az adott látványt a fényképezőgép segítségével több szögbol és távolságból rögzítette, majd egymás mellé illesztette. Egy pontból nézhető képpé állítva össze a fragmentumokat, mely kaleidoszkópszerűségével egy képernyőn összevágott szimultán technikai kép látványát imitálta.
Legújabb, itt látható sorozatán a nagyvárosi látványtengernek újabb elemére bukkant. Az épületek üvegkirakataiban tükröződő látványt a kirakat üvegjei összemossák a bentről átszűrődővel. A homlokzatok maradandó építészeti struktúrája rávetül a divatbábuk képviselte állandóan változó látványra.
Csendélet
2002. február 1. – március 24.
MegnyitóOpening: 2002. január 31. 18:00