A kiállítás kurátora, Elena Navarro, az utóbbi 25 év műveiből válogatta ki a bemutatásra kerülő anyagot. Az első mű egy 1976-ban készült triptichon: Réflexions sur l´éxil: Irun-Hendaye, 1939-1976, amely példa a művész egyik gyakran visszatérő témaábrázolására: Arroyo a hetvenes években készült művein keresztül ítéli el a spanyol polgárháborút és közvetlen következményét, Franco diktatúráját. A 80-as évek munkáiban maga a város kerül előtérbe, a főszerepet az éjszaka játsza, és az éjszakában eloforduló különböző életformák. Ezenkívül megtalálhatók még a korszakra jellemző enteriőr sorozatok, melyek a kiállításon is megtekinthető Baile del 14 de julio de 1972 (Az 1972 július 14-i bál) című alkotással indulnak. A 90-es éveket a velencei biennálé alkalmából készített alkotásai képviselik, pl. a Piel de toro, piel de cordero (Bikabőr, báránybőr) vagy a gyermekmesék által ihletett munkák, mint az 1998-as Mickey Mouse en el Kremlin (Mikiegér a Kreml-ben). Ez utóbbiakban, a kiállítás kurátorának szavait idézve, "rendszeresen megjelenít állatszimbólumokat és rajzfilmfőszereplőket, melyek innentől kezdve elbeszélő technikája felépítését szolgálják".
Arroyo Eduardo kiállítása
2003. január 17. – február 23.
MegnyitóOpening: 2003. január 16. 18:00