Alexander Brener és Barbara Schurz 1997 óta dolgozik együtt. Nemcsak akcióik provokatívak, hanem hagyományos műfajokban megvalósitott munkáik is: rajz-sorozataikban, egyszerre több nyelven kiadott könyveikben teoretikus alapon, intenziven bírálják a jelenlegi hatalmi viszony-rendszereket és az ezeket tükröző struktúrákat. Emiatt gyakran „művész-terroristá“-nak nevezik őket, ám ezt a megjelölést saját maguk visszautasítják, mint minden kategorizáló, s az egyénre nézve megsemmisitő hatású meghatározást, de amiatt is, mert a fogalom az általuk élesen kritizált neoliberális államrendet szolgáló erőszak-szervezet megbélyegző módszereivel kapcsolatos.
Nem csak a politikai rendszer visszásságait veszik célba, hanem az annak részeként muködő, s egyben egyik modelljének is tekinthető kulturális intézmény-rendszert, s a kulturális meghatározásokat is. Mindemellet nem pusztán az utóbbiakban poziciót betöltő személyektől, hanem a struktúrát elfogadó, azt működtető és kihasználó művészektől is meg kivánják óvni a művészetet, ahogy az „The Art of Destruction” c. könyvük egyik fejezetében is kifejtik.
A kiállításon „az ellenségnek cserébe” készitett munkáik mellett „A nők és disznók” cimű, szines ceruzával készült, szöveges rajz-sorozatuk látható.