Munkái alapvetően fából készültek, egyes alkotásain a fát fém applikációkkal vegyíti. Régebben sokat foglalkozott kővel és vassal is, vályúszerű minimalista szobraiba vizet vagy aranyszínű folyadékot is öntött.
Nemes anyagok felhasználásával, kézműves alapossággal dolgozza ki alkotásait, a tölgyfa mellett mahagónit és különböző értékes faanyagokat használ.
Mindig a reális világtól elszakadó, metafizikai réteget, valamint a létező, reális világot vizsgálja. Szobrai e kettő közötti átjárót képviselik, ezt takarja a tárlat címe is.
Pályája elejétől jellemző rá, hogy geometrikus szimbólumokat használ. A legalapvetőbb geometriai formákból hasábból, kockából, kúpból, spirálból egyszerű formákból építi fel a szobrokat, vagy készít belőlük applikációt a szobrok felületére. Szakrális tartalmú, ősi jelek és szimbólumok ezek.
Menasági minimalista, puritán szemléletű szobrász, aki mindig újraértelmez, vagy a hagyományokhoz való kapcsolódás és az attól való elszakadás lehetőségét vizsgálja. Hosszadalmas, aprólékos alkotói folyamat során készülnek elgondolkodtató, filozofikus plasztikái.
Szabó Noémi