Az utóbbi időben egy „klasszikus” műfaj, a táblakép felé fordult a figyelme. Új munkáiból a budapesti Műcsarnok „Mi a magyar” című kiállításán láthattunk néhányat, de ez az első áttekintő bemutatásuk.
A kiállítás az emlékműállításban megmutatkozó társadalmi értékváltozásokat állítja a középpontba. A főleg festészeti anyag alapja és motorja a személyes viszony, az állampolgári lét, a politikum és a művészet szférájának találkozása, vagy nem találkozása, mint tevékenység, mint tudatos állampolgári viszonyulás.
A kiállított művek az elmúlt századok festészeti hagyományának megidézésével az emlékműszobrászat formai gyakorlatára és lehetőségeire is rákérdeznek. A barokk stílus megidézésének kiindulópontja az a videó, amit a művész Rómában készített.
A drámai szituáció, ahol az illegális táskaárusok a rendőrséggel folytatott macska-egér harca zajlik nap mint nap – háttérben a Szent Péter székesegyházzal – kiélesíti az európai értékek és hagyományok változásának kérdéseit.