A 2007-ben a budapesti WAX-ban megrendezett Eddig című monografikus kiállítása pályafutásának átfogó bemutatására törekedett. A koncepciót átvéve a galéria adottságait szem előtt tartva válogat jelen kiállítás is az ikonikussá vált akciók, sorozatok, projektek közül.
Szerepel a kiállításon az egyik legkorábbi munkája, a 200.000 Ft, mely a korai fogyasztói társadalom új ideái szerint megalkotott, variálható mellméretű lányokon ironizál. A Trend sorozat öt printje a kultúrörténet változó diktátumain és azok görcsös követésén polemizál. Megjelennek a x-T sorozat érzékeny és elveszett kriszti alakjai, akik a nővé érő kamaszlány hagján szólalnak meg, bizonytalan önértékelésről téve tanúbizonyságot, valamint a Ki nem adott CD borítója sorozat, melyen a Tereskova zenekar botrányosnak ítélt és ezért cenzúrázott szövegei olvashatóak.
Az új sorozat képei a hősnő fájdalmas vívódásait mutatják be, feltárva sebeit, mély, tátongó lelki sebesüléseit:
„Az idő múlásával mindannyian szerzünk sebeket, amik fájnak, nehezen gyógyulnak, néha felszakadnak és sajognak. Eltakarunk leginkább, mert szégyelljük, gyengeségünk, legyőzöttségünk jeleiként kezeljük. A krisztik nem az ostoba elvárások szerint tesznek, fájdalmukat nem fokozzák annak takargatásával, hanem saját részükként kiteszik a napra.
Valódi vágások és valódi varrások vannak ezeken a sebes képeken. Témájuk ellenére mégsem ijesztőek, távolról szemlélve az ég kékje, a napraforgók sárgája, és a szeretet tüze járja át. Mert az élet,- ez esetben nagy kriszta élete – csak távolról nézve és csak részleteiben tekinteve ilyen káprázatos hely.
Persze a nap mindig süt, akkor is ha épp felhők takarják szemünk elől, ha mi a földre rogyva jajgatunk tehetetlenül, és nem értjük miért, de az élet megy tovább.“
x-T