Nagy Kriszta a hazai kortárs képzőművészeti élet egyik legismertebb képviselője, aki provokatív művészeti projektjein kívül, a tömegmédia által kínált bulvárnyilvánosság eszközeit és csatornáit is felhasználja arra, hogy a szűk szakmai közönségen túl széles tömegeket is elérjenek szubverzív gesztusai. Mint énekesnő, Tereskova néven saját zenekarával évek óta szereplője az alternatív zenei életnek. Művészi pozíciójának és alkotói attitűdjének ezért egyik legfontosabb eleme a különböző „szerepek” váltogatása, a sajátos kulturális és mediális kontextusokban való lubickolás a nyilvánosság előtt.
Nagy Kriszta művészetében olyan egymással szoros összefüggésben levő témákat jár körül, mint a női test, a szexuális identitás, a szexuális viselkedés, művészet és művészeti piac, a művész(et) mint árucikk, a tömegmédia és a globális kapitalizmus hatása a kortárs művészeti stratégiákra.
Ez a markánsan, a botrányoktól sem félve megfogalmazott, sokrétű és összetett művészi pozícó érdemes arra, hogy az eddigi esetleges kritikai reflexiókon túl részletesebb elemzés tárgya is legyen, ezért a kiállításhoz kapcsolódva a műveket tágabb összefüggéseikben értelmező tanulmányokat tartalmazó katalógus jelenik meg.