Kő, papír, olló… kő, hangzik a jól ismert gyermekjáték, ahol a kezünkkel formázott jelek döntik el, hogy a kő becsomagolja-e a papírt, a papírt elvágja-e az olló, az olló élét pedig kicsorbítja-e a kő, szimbólumokra redukált formában felidézve az élet szakadatlan körforgását. Az sem véletlen, hogy változó motívumokkal ugyan, de a kézmutató-döntéshozó játék már a kínai Han –dinasztiában, legalább 2000 év óta ismert a keleti kultúrákban.
Kiss Botond András grafikusművész legújabb műveit bemutató kiállítás címe e fent vázolt asszociációs mezőn túl, konkrétan utal a művész munkaeszközeire: a kőre, a papírra és az ollóra, amely alapanyagok felhasználási módjainak tág spektruma és széles jelentésbeli mezeje nagyban meghatározzák Kiss munkamódszerét és művészeti szemléletét.