A poszthumán művészet deszakralizált és végképp pusztulásra ítélt természet képével szemben a természetművészet használva a huszadik század művészeti folyamatai során kialakuló alternatív médiumok, és intermediális műfajok formanyelvét, mint a performance, installáció, kortárs szobrászati megoldások, tudatosan diszkurzív folyamatokat generál, amiknek célja az ember és természet mint ÉLŐ tér újra értékelése, új kapcsolódási pontok megtalálása ember és természet között.
Nem műfajról, művészeti irányzatról, hanem egy attitűdről beszélünk, ami összeköt különböző kortárs művészeti médiumokba dolgozó alkotókat, akik még hisznek egy olyan jövőképben, ami az ember és természet kapcsolatán alapul. Viszont itt fontos kiemelni, hogy ez a természet nem egy kiaknázandó erőforrás, hanem egy élő, lüktető kozmikus méretű élő organizmus, aminek része, és akinek partnere az ember.
A Velence terem kiállítói: Azúr Kinga, Bubla Éva, Sara Berti, Deli Ágnes, DEGA, Erőss Apolka, Erőss Ildikó, Freund Éva, Gaál Endre, Colin Foster, Gats Tibor, Gáspár Kiara, Gáspár Dániel, Gyenes Gábor, Jónás Péter, Juhász Villő, Kabai Róbert, Kocsis Barbara, Kontur Balázs, Kopacz Kund, Kovács Kristóf, Kövics Milán, Módra Bettina, Molnár Mercédesz, Nagy Zsófia, Niana Liu, Papp Hajnal, Pataki Tibor, Péter Alpár, Péter Ágnes, Pokorny Attila, Poroszlai Eszter, PALDRA, Sebők Alexandra, Sebők György, Stark István, Szabó Réka, Szanyi Borbála, Szigeti Csongor, Szöllőssy Enikő, Thorday Filoména
A határon túli Symposionok termének kiállítói: Sepsiszentgyörgy/ Bikfalva 2021, 2022, és Máramarossziget 2023
Arend Jan Menkveld, Balázs Zoltán, Burián Norbert, Boar Szilvia, Deli Ágnes, Colin Foster, Gaál Endre, Gáts Tibor, Hegedűs Katinka, Kövics Milán, Mankovics Tamás, Módra Bettina, Péter Alpár, Péter Ágnes, Rizmayer Péter