A kiállítás Rédling Hanna főbb műveit mutatja be, és három szegmensből áll: a Color TV, Queen Beds, Exotik Dreams (2018- ) és a When The Water Is Stirred (2021- ) című sorozatokból, valamint a Moon Motel (2021) című installációból.
Rédling Hanna generációjának egyik legkarizmatikusabb fotográfusa. Művei alapvetően a jelen létbizonytalanságára és az egyéni és kollektív nosztalgia megértésére összpontosítanak. Filmes éllel rendelkező művei olyan bonyolult mikrokozmoszt hoznak létre, amelyben múlt és jelen, valóság és fantázia keveredik, erős történetmesélési érzékkel. Képein gyermeki kíváncsiság és optimizmus keveredik a jövő világának kiszámíthatatlanságában gyökerező szorongással. Az a hozzáállás, amely olykor a múlt emlékeit, máskor a lázálomszerű jelent és jövőt elemzi, egy térben és időben összefolyó alternatív világot hív elő.
Korunk kiszámíthatatlan jellegénél fogva a nosztalgia a psziché védekező mechanizmusává vált, egy ambivalens érzelmi állapottá, ahol a negatív élmények elfedésének és megszépítésének funkciója az emberek életében mindennapi jelenséggé nőtte ki magát. A nosztalgiára, mint személyes tapasztalatra és mint társadalmi érzésre egyaránt építve a művész túlélési stratégiája, hogy saját világot teremt, miközben feltárja a valóság és a fikció közötti vékony határvonalat.
A kiállítás középpontjában a Moon Motel (2021) című installáció áll. A monumentális mű a valóság és a nosztalgia közötti átmeneti fázist mutatja meg, azt a pillanatot, amelyben a körülöttünk és bennünk levő zűrzavar és feszültség tükröződik, minden mozgásban van, de fel-felsejlik a nyugvópont megtalálásának a lehetősége. Ez az érzés manifesztálódik Rédling fotóin is, ahol rugalmas, kocsonyás textúrák és időtlen kompozíciók ismétlődnek, olyan elemek, amelyek a test és a lélek lebegő állapotát szimbolizálják. A művész liminális tereket létrehozva teremt vizuális élményeket arról a mindenki által jól ismert érzésről, arról az utazásról, amikor még nem értük el célunkat.