Király András többnyire sorozatokban gondolkodik, korábbi képei kimerevített videó-részletekre emlékeztetnek. Legtöbb festménye valamilyen szólás, nyelvi fordulat parafrázis-szerű átdolgozásán alapul. Műveinek fontos alkotóeleme a humor, melyet legújabb festményei sem nélkülöznek. Király így jellemzi képeit:
„A legtöbbet feldolgozott Frank Sinatra szám lett a sorozatom címe, (talán egy kicsit már unjuk is). Azért ezt választottam, mert most magammal foglalkoztam, mi érdekel(t) engem, mit látok, kik vesznek körül, mi volt fontos és meghatározó számomra. Persze nem egy egyszerű panorámaképet festettem az origóban önmagammal. A képek olyan témák köré csoportosíthatók, amik az utóbbi években foglalkoztattak: szórakoztatás, szavak, dobok, apósom, vágyak. Alapvetően forgatni akartam egy burleszk filmet és ehhez legegyszerűbb a legkedvesebb sztárokat meghívni, akik maguk eladják a filmet.”
Néhány képmagyarázat az alkotótól:
„Safe: Festmény mögé rejtett páncélszekrény. Dupla + olcsó humor, ami elmaradhatatlan egy burleszk filmből, a szomszédos képen lévő alak mutatóujjával jelzi is, hogy itt valami van.
Picassok: Kettős portré az aznapi munkáját befejező szobafestőkről. Így nevezik az építőiparban a szobafestőket, „majd jönnek a Pikasszók, oszt majd izé…, kikenik, mindent”
My way: Learatott és bebálázott gabonaföldet My Way felirattal permetező helikopter. Ez vagyok én. Ahonnan indultam és, hogy rajta vagyok az úton.”
My Way
2005. szeptember 9. – október 1.
MegnyitóOpening: 2005. szeptember 8. 18:00