Agnes Denes az acb Galériában rendezett második önnáló kiállítása a korai land art akcióira fókuszál, valamint az azzal párhuzamosan kidolgozott vizuális és konceptuális háromszögelés fogalmára, amire a művészeti praxisának jelentős része alapul.
Az ökológiai szempontokat szem előtt tartó konceptuális művészet úttörőjeként ő alkotta az Öko-Logika fogalmát annak az önellentmondásnak – vagy, az ő szavaival, az emberi kelepcének – a kifejezésére, ami a globális túlélés elérhető feltételei és azon logika között feszül, hogy bár mi vagyunk a világ közepe, mégis saját rendszerünk rabjai vagyunk.
1968-ban Denes Rizs/Fa/Temetés címmel megalkotta az első olyan land-art performanszt, amely konkrét ökológiai aggodalmat fejezett ki, és környezetvédelmi tudatosságra, illetve felelősségvállalásra szólított fel.
A kiállítás a Leslie Tonkonow Artworks + Projects, New York-kal együttműködve valósult meg.