Győri Andrea Éva (1985 — 2022) a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán, a stuttgarti Staatliche Akademie der Bildenden Künstén, és a szöuli HONGIK Egyetemen, majd számos nemzetközi ösztöndíj nyerteseként folytatta tanulmányait. Az acb Attachmentben most a művész 2018-ban és 2019-ben létrehozott ceruzarajz-akvarell festmény sorozatai és a tematikusan szorosan ezekhez tartozó kerámia szobrok láthatóak.
Életművére jellemző egy analitikus, befelé forduló attitűd, mely ezekben az években az önvizsgálat és öngyógyítás céljával alkalmazott relaxációs technikák tapasztalatához kapcsolódó testi-lelki folyamatokat artikulálta. Győri kísérletet tett arra, hogy műveiben feltárja a kölcsönös kapcsolatot az érzelmi tapasztalatok, az elme teremtő képzelete és a test fizikalitása között.
Ebben az időszakban Győri naponta több órát alkalmazta az agykontroll, az autogén tréning és a progresszív izomrelaxáció technikáit, melyek a szorongásos állapotot kívánják feloldani meditációs úton vagy fizikai, ritmikus izommozgást stimuláló gyakorlatok elvégzésével.
Ezen terápiás feszültségoldó technikák mechanizmusára utal a kiállítás — és több műcsoport, mint a Deep Jaw Relaxation, Deep Muscle Relaxation — címe is: Squeeze and Release. Ezek a szavak az aktívan megfeszített izmok, a psziché tudatos rétege, illetve a passzív, elernyedt test, valamint a tudattalan határterületeire utalnak.
2019-ben Győri műtermében rendezett olyan eseményeket, melyek során közösségben is alkalmazta a fent említett relaxációs gyakorlatokat. Hosszú papírtekercseken örökítette meg a résztvevők megfeszített arcizmainak, összeszorított fogsorainak, feszülő végtagjainak látványát.
Az acb Attachmentben kiállított sorozatok ezeknek a megfigyeléseknek, valamint a művész saját élményeinek szintézisét jelenítik meg.