Munkáinak másik része provokatívan ötvözi a hagyományos képi világot reklámszövegekkel, a „magyar valóság” egyes jelenségeivel. Falvédőiből a 2010. MADOK gyűjteménygyarapítási programjának támogatásával a Néprajzi Múzeum textilgyűjteménye is vásárolt tárgyakat.
Legújabb művészeti munkájában testvérével, Pittmann Mártonnal a ’börtönmunkák’ egy új típusát teremtette meg. Terveiket a Kalocsai Fegyház és Börtönben szabadságvesztés büntetésüket töltő fogvatartottak hímezték ki. A Szolidaritás Egyesület pályázata tette lehetővé, hogy terveikkel a Kalocsai börtönt megkereshessék. Az egyesület missziója, hogy a kirekesztéssel nem érintett személyek figyelmét a társadalmi felelősségvállalás szükségességére irányítsa, arra hogy a hátrányos helyzetű emberek számára a segítségnyújtás nem lehet csupán állami feladat.
A kiállítás anyagát a Szolidaritás Egyesület pályázatának támogatásával 2011-ben készült munkák alkotják, 24 textil. A kollekcióban falvédők, párnák, szekrénycsíkok jelennek meg, valamint halotti tükörletakaró kendő, függöny, bevásárlási jegyzék, melyek általában a szöveges falvédők stílusában készültek, illetve kalocsai hímzéssel díszítettek.
A tárgyakon a művészek a szabadághoz és a bűnhöz kapcsolódó idézeteket, szimbólumokat alkalmaznak, pl. a 7 főbűn a cigány jóskártyák ábrázolásai alapján hímzik IKEA konyharuhákra. Megjelennek olyan híres fogva tartottak, mint Faludy György a walesi bárdok szövegével, Ságvári Endre 32 (33) nevével párdarabok (pendant) formájában, de híres filmes (John Travolta és Samuel L.Jackson a Ponyvaregényből , Denny Trejo a Desperadoból) és valóságos bűnözők (Bonnie és Clyde, Matuska Szilveszter) is.
Munkáikra a képek és a szövegek, a kultúra elemeinek sajátos, szokatlan párosítása jellemző, így a „Börtön ablakába soha nem süt be a nap” dalszövegét a Csillagok háborúja szereplőjével, Leia hercegnővel társítják (aki az epizódban szintén börtönben van). A tárgyak a kép, a funkció és az idézet összeszerkesztésével, különös társításával intenzíven hatnak ránk, azáltal pedig, hogy a tárgyakat női, napjainkban is a börtönben szabadságvesztésüket töltő elítéltek készítették, sajátos jelentést kapnak.