A francia Fabre-gyűjteményből rendezett kiállítás Victor Vasarely saját tervezésű kiállítási plakátjait mutatja be. Ennek a médiumnak szentelt tematikus kiállítást még soha sehol nem rendeztek. A tárlat koncepciója az, hogy a művész 1948 és 1998 között készült kiállítási plakátjain látható alkotások úgy jelenjenek meg a kiállítótérben, hogy velük együtt a rajtuk látható emblematikus alkotások eredetije, prototípusa is bemutatásra kerüljön.
A kiállított művek a művész 1955-ben megfogalmazott ún. „Sárga kiáltványban” rögzített alkotói hitvallásra úgy reflektálnak, hogy egyetlen médiumra vetítve teszik láthatóvá Victor Vasarely ott megfogalmazott téziseit, aláhúzva a „rekreáció, multiplikáció, expanzió” médiafilozófiai jelentőségét, a sokszorosításban rejlő esztétikai érték helyét a modern képzőművészetben, miközben az eredeti és a másolat problémáját is feszegetik, rámutatva a kérdés Vasarely saját munkamódszerében játszott szerepére.