A Youth 3 a Horizont Galéria nyári kiállítás-sorozatának harmadik kiadása feltörekvő tehetségekkel. Művészek: Kádár Emese, Németh Dávid, Rohrböck Dániel, Széll Ádám
Kádár Emese a Magyar Képzőművészeti Egyetem festőművész szakán végzett 2019-ben. A festészet felől az egyetem évei alatt a térbeli alkotás, majd a textilkészítés felé fordult. 2017-ben ERASMUS ösztöndíjasként Varsóban megismerkedett a kézi szövés technikájával, amit ezután épített be a művészeti gyakorlatába. Az egyes alkotások vizuális tervezése során digitális rajzokat készít, amelyeket a szövés mellett 2022 óta gipsztáblákra transzferálva is materializál. Az elmúlt 10 évben számos csoportos kiállításon vett részt Magyarországon, de kiállított Németországban, Szlovákiában, Lengyelországban, Ausztriában és Csehországban is. Két önálló kiállítása volt Budapesten – az egyik 2017-ben a Laborban, a másik 2019-ben a Pincében. 2021 óta a Fiatal Képzőművészek Stúdiója Egyesület tagja.
Németh Dávid 1990-ben született Budapesten. Felsőfokú tanulmányai előtt a dániai Noorgaards Hojskole-ba nyert Cirius ösztöndíjat. Magyar Képzőművészeti Egyetem festőművész szakán diplomázott 2020-ban. Tanulmányai során fél évet töltött Kolozsváron. A budapesti Skurc művészeti kollektíva társalapítója. Számos hazai és nemzetközi kiállításon vett részt. Kiállított többek között a Tarnowban, Krakowban és Amsterdamban. Művészeti formanyelvét a figuratív és absztrakt expresszionista tendenciák jelentik.
Rohrböck Dániel 2021-ben végzett a Pécsi Tudományegyetem festő szakán, mestere Bullás József volt. Munkásságának fő tematikája a festészet, graffiti és különböző vizuális művészetek ütköztetése a táblakép műfajában. Egy festészeti probléma kiragadása és újraértelmezése a festészete kiinduló alapja. Ez általában egy erős vizuális problémafelvetést párosít meghatározott koncepció mentén. A graffitit mind cselekvést, mind vizuális kommunikációs nyelvet, mind a figurativitás és az absztrakció határán mozgó eszközt használja. Emellett előszeretettel felhasználja az ázsiai grafikai nyomatok világát, mint a mangák vizuális tartalmát, vagy híres a művészettörténeti kánonban meghatározó festményeket. A legújabb munkáinál a figuralitás és az absztrakció közti határvonalat vizsgálja, aminek a játéka a néző és a festmény távolságának változásával lép életbe.
Széll Ádám 1995-ben született Debrecenben. 2019-ben végzett a Képzőművészeti Egyetem, festő szakán, azóta Budapesten él és dolgozik. Aktuális munkái első sorban az építőiparban szerzett tapasztalatain alapulnak és bemutatják a képzőművészek és a szakmunkások gyakorlati tudásának és munkakörnyezetének hasonlóságát. Alkotásain keresztül gyakran reflektál olyan élethelyzetekre és egzisztenciális kérdésekre, amely a képzőművészt, mint civil munkavállalót érintik.