A Malevics-i klasszikus és a Mondrian-i csúcsára állított négyzet – illetve a jóval felszabadultabb, 1942-43-as Broadway boogie-woogie című kompozíció –, valamint a számítógéppel készített pixel fogalmai és a saját maga tervezte, művészeti alapokból építkező betűtípusai jelentik Szőnyei György művészetének legfőbb sarokpontjait. Ezekből az elemi egységekből állnak össze a Műcsarnok #Box Négyzetek című tárlatán bemutatott alkotásai, ahol a kiállítótérben, illetve a kísérő kiadványban az általa tervezett Archian betűcsalád elemeit használjuk fel.
A Magyar Iparművészeti Főiskola alkalmazott grafika szakán végzett Szőnyei az 1980-as években az új szenzibilitáshoz és az új eklektikához kapcsolódott. A képzőművészettel, grafikával, betűtervezéssel és tanítással is kiemelkedő színvonalon foglalkozó művész életművében párbeszédbe lépnek egymással a Műcsarnokban bemutatott különböző képzőművészeti és grafikai területek.