Székesfehérvári bemutatkozó kiállításán korunk fogyasztói társadalmával és a benne élő egyén helyzetével foglalkozik. A két világ megfigyelési szerint nem minden esetben harmonizál egymással, ezért a kettő közötti feszültséget jeleníti meg.
Az emberi pszichét tanulmányozza ebben a környezetben. Számára az eszmény a reneszánsz kori ember, aki harmóniában élt önmagával és környezetével, mai szóhasználattal élve: helyén volt. Ezért műveiben a XXI. századi környezet és ember harmóniáját kutatja.
Nagyméretű installációja raklapokra helyezett ipari hungarocell dobozokból áll. A csomagolóanyagokból hiányzik az áru. A körvonalak azonban egyértelművé teszik, hogy mit lehetne bele tenni.
A kiállítótér további részein fotók és videó látható. A belvárosi világító reklámplakátokon hétköznapi, kissé megtört tekintetű emberek portréi. „Plakátmagányban” kint felejtett érzelmek tüntetnek a fogyasztói világ propagandafelületein.