Skip to main content
A televízió és a kortárs képzőművészet
A videójátékok muzealizációja és múzeumi interpretációja
Beszélgetés Baksa-Soós János művészetéről
Játsszuk azt, hogy meghaltunk
Koller Margit: Felfüggesztve
III. A MTESZ-MIE ISZ célkitűzései, tevékenységükben azonosítható narratívák
Sztefanu Marina és Fülöp Gergő kiállítása
II. A MTESZ-MIE ISZ és a Kineteam „mérnök-művész csoport(ok)” jellege, tagságai, időbeli fönnállása és tevékenysége 1974-ig
I. Hátráltatott fogalmak: a luminokinetizmus nyelvi marginalizálása a központosított államban
A művészet és a gazdaság kapcsolatáról
Perspektivizmus az OFF-Biennálén
A Velencei Biennálé dichotómiája
Árnyékok és sötétség Velencében
Vegetal Mediations: Plant Agency in Contemporary Art and Environmental Humanities konferencia
…és arról is, amit ott érzünk az elvesztegetett lehetőségek nyomában
Mélyi József „kinagyításai” az Oldás és kötés c. film kapcsán
ARCO Madrid 2016 esettanulmány
Jegyzet a PostContemporary című kiállításról
Tót Endre: Korai zér0 darabok; Esőálló ideák
Mégsem olyan mély az árok mint ahogy a mérnök kiszámította
Hantai. Ludwig Múzeum – Kortárs Művészeti Múzeum
Hétmilliárd emberi agy, nagyjából
Former West III. konferencia
Az Orfeo csoport emlékkiállítása
egy hajdani tanítvány szemével
St.Auby Tamás kiállítása Karlsruhéban 1.