Skip to main content
exindex
  • ESEMÉNY
    • HÍREK
    • Megnyitók
    • Pályázatok
  • HELYSZÍN
    • AKTUÁLIS KIÁLLÍTÁSOK
    • kiállítóhelyek
  • TÉMA
    • kritika
    • szabad kéz
    • flex
    • interjú
  • nem téma
  • ARCHÍV
  • hu
  • en
FŐOLDAL / kritika
ARCHÍVUMARCHIVE

Laczai Veronika

Testek fényben és sötétben

Grief and Pleasure + Light Source

Laczai Veronika

66G741u3

"Nem vagyok robot"

Hornyik Sándor

A közép-európai mágikus realizmus romjai

Határeset 2.0

Laczai Veronika

Planetáris vészhelyzet

Reakciók a 12. Berlin Biennálén

Hornyik Sándor

A technikai kép ikonológiája

Harun Farocki Ahogy látunk című kiállítása

Hornyik Sándor

Apokaliptikus szimulációk

Atemwende Drezdában és Budapesten

Hornyik Sándor

A sötétség vizualitása

David Claerbout sötét optikája, Ősz Gábor sötétkamrája és Gerhes Gábor sötét atlasza

Hornyik Sándor

Dekonstruált modellek

A Modellállítás: az emberi test képi konstrukciói című kiállításról

Hornyik Sándor

Extrodézia és gasztrofuturológia

Az Xtro Realm, a Büro Imaginaire, Tomas Saraceno és Vladan Joler projektjei az OFF Biennálén

Hornyik Sándor

Hungarofuturista „néprajz”

Xenotopia, Parabotanika, Olvasztótégely és Hírdalcsokor az OFF Biennálén

Hornyik Sándor

Kognitív stíluspluralizmus?

Avagy ki mit gondolt 2020-ban Derkovits ösztöndíjas képzőművészként…

Hornyik Sándor

A radikális festészet budapesti képe

Tabula rasa – Károlyi Zsigmond és a „monokróm festőosztály”

Hornyik Sándor

Budapesti poszthumán neogótika

⧓⧓⧓

Hornyik Sándor

A fenséges vizualizációja

Rejtett mintázatok - A hálózati gondolkodás elve

Vékony Délia

„Nem volt a Szása…”

Sztefanu Marina és Fülöp Gergő kiállítása

Huth Júliusz

A társadalmi cselekvés lehetőségei

A Balra át, jobbra át című kiállításról

Hornyik Sándor

Poszthumanista materializmus

Hornyik Sándor

Az emlékezet archeológiája

Hornyik Sándor

Posztadokkapokaliptikus

Hornyik Sándor

Bataille Budán és Breton Szentendrén

Huth Júliusz

Működésképtelen működésmódok

1971. Párhuzamos különidők a Kiscelli Múzeumban

Hornyik Sándor

A tagadás szelleme és a rossz festészet

Andrási Gábor Leverkühn-képlete

Hornyik Sándor

Angol, túlságosan is angol?

A Londoni Iskola festészete Magyarországon

Hornyik Sándor

Archeológia a jövőből

Vékony Délia

A város, mint műalkotás

A Manifesta 12 Palermoban

Hornyik Sándor

Kritikai szalon?

Kollaboráció és önkizsákmányolás a kortárs művészetben

Hornyik Sándor

Cinikus művészetfilozófia

Erwin Wurm „szobrászati” programja a Ludwig Múzeumban

Hornyik Sándor

Közép-európai édenkert?

Art Capital ’18

Balázs Kata

Lábjegyzetek a második OFF-Biennáléhoz

Balázs Kata

Tanulni Athéntól?

Néhány gondolat a documenta 14 athéni kiadásáról

Hornyik Sándor

Absztrakció és politika

Különutak: Karl-Heinz Adler és a magyar absztrakció

Hornyik Sándor

A Kiegyezés pátoszformulái

Hornyik Sándor

Szocialista avantgárd?

El nem kötelezett művészet

Nagy Kristóf

Vörös maszk vagy vörös szív?

A Vörös Afrika - Széthulló világ az OSA-ban

Hornyik Sándor

Individualizmus és részvétel

DLADLA 100 kiállítás a Barcsay Teremben

Hornyik Sándor

Mérhető-e az esztétika és a politika korrelációja?

Gróf Ferenc Mutató nélkül – B. A. úr X-ben című kiállítása

Hornyik Sándor

„Abszurd emlékműbe zárt halott eszme”

A Łódź Kaliska művészete a 2010-es években

Lázár Eszter – Nagy Edina

A zürichi polgárok Manifestája

Manifesta 11

Hornyik Sándor

A lélek és a test mérnökei?

Magyar részvétel a Manifesta 11-en

Hornyik Sándor

Mindenki sztár!

Posztszocialista kultusztörténetek, avagy az ego technológiái

Kaszás Gábor

Teremtett világok tipológiája

(vázlat)

Paksi Endre Lehel

Ahogy nyugaton, úgy keleten

Ludwig goes pop + east side story

Bordács Andrea

Nacionalizmusok házi használatra

Képzelt közösségek, magánképzetek

Hornyik Sándor

Harc a populizmus ellen

Avagy át tudják-e formálni a személyes elképzelések a képzelt közösségeket?

Hornyik Sándor

Esztétikai és politikai nevelés

A Leopold Bloom Díj üzenete

Hornyik Sándor

Fél valaki a feminizmustól?

Beyond the Obvious – kortárs nőművészet Közép-Kelet Európában

Tatai Erzsébet

Lélegeztetőgépen

OFFBB

Csatlós Judit

Intézményiségen túl

OFFBB

Nagy Edina

Képzeletben újrajátszott történelem

avagy mire is jó a kortárs művészeti re-enactment?

Tatai Erzsébet

Még egyszer az indexről, a punctumról és az auráról

Szilágyi Sándor: A fotográfia (?) elméletei

Bejegyzés navigáció

1 2 3 Older posts

szerzőink

  • Ács Bálint
  • Aknai Katalin
  • András Edit
  • Andrási Gábor
  • Angel Judit
  • Antal István Juszuf
  • Julie Ault
  • Baglyas Erika
  • Bak Árpád
  • Baksa-Soós János
  • Balázs Kata
  • Bálint Mónika
  • Bálint Anna
  • Bán Zsófia
  • Bárány Andrea
  • Carlos Basualdo
  • Bellák Gábor
  • Beöthy Balázs
  • Bihari Ágnes
  • Claire Bishop
  • Blaumann Edit
  • Bódi Kinga
  • Bódy Bori
  • David Bollier
  • Boné Ferenc
  • Bora Gábor
  • Bordács Andrea
  • Boros Lili
  • Critical Art Ensemble
  • Csatár fn.
  • Csatlós Judit
  • Nina Czeglédy
  • Guy Debord
  • decker
  • Dékei Krisztina
  • Peter Drahos
  • Egyed Nóra
  • Eike
  • El-Hassan Róza
  • Erdős Ibolya
  • Erdősi Anikó
  • Erhardt Miklós
  • Erőss István
  • Erőss Nikolett
  • Farkas Viola
  • Harun Farocki
  • fe Lugossy László
  • Fehér Dávid
  • Fekete Balázs
  • Fenyvesi Áron
  • Fernezelyi Márton
  • Julija Fomina
  • Formes Attila
  • Michel Foucault
  • Maja Fowkes
  • Andrea Fraser
  • Garamvölgyi Virág
  • James J. Gibson
  • Volker Grassmuck
  • Clement Greenberg
  • Gróf Ferenc
  • Boris Groys
  • Hegyi Dóra
  • Brian Holmes
  • Hornyik Sándor
  • Horváth Tibor
  • Horváth Olivér
  • Huth Júliusz
  • Iparterves
  • Iványi-Bitter Brigitta
  • Jósvai Péter
  • Junghaus Tímea
  • Kaszás Gábor
  • Kékesi Zoltán
  • Kerekes Anna
  • Grant Kester
  • Király András
  • KissPál Szabolcs
  • Kömlődi Ferenc
  • Kotányi Attila
  • Kotun Viktor
  • Kürti Emese
  • Laczai Veronika
  • László Zsuzsa
  • Lázár Eszter
  • Lovas Péter
  • m
  • Lev Manovich
  • Maria Marcos
  • maxigas
  • Mázsa Péter
  • Arun Mehta
  • Mélyi József
  • Merhán Orsolya
  • Wu Ming
  • Molnár Edit
  • Molnár Ráhel Anna
  • Chantal Mouffe
  • Mucsi Emese
  • Müllner András
  • Nagy Barbara
  • Nagy Edina
  • Nagy Gergely
  • Nagy Szilvia
  • Nagy Kristóf
  • Najmányi László
  • Nemes Csaba
  • Nemes Z. Márió
  • Német Szilvi
  • Néray Katalin
  • Nolasco-Rózsás Lívia
  • Brian O’Doherty
  • Ksenija Orelj
  • Paksi Endre Lehel
  • Páldi Lívia
  • Passuth Krisztina
  • Perenyei Monika
  • Perneczky Géza
  • Peternák Miklós
  • Peternák Anna
  • Pető Anna Ildikó
  • Polyák Levente
  • Popovics Viktória
  • Jacques Rancière
  • Anna Ricciardi
  • Harold Rosenberg
  • Sárvári Zita
  • Schmal Róza
  • Selmeczi Bea
  • Seregi Tamás
  • Katarina Ševic
  • Gregory Sholette
  • Alan Siegel
  • Somogyi Hajnalka
  • Stenczer Sári
  • Stepanovic Tijana
  • Sugár János
  • Surányi Viktor
  • Süvecz Emese
  • Szabó Eszter Ágnes
  • Szacsva y Pál
  • Szalai Borbála
  • Szegedy-Maszák Zoltán
  • Székely Katalin
  • Szikra Renáta
  • Szolga Hajnal
  • Szombathy Bálint
  • Szövényi Anikó
  • Tábor Ádám
  • Tarczali Andrea
  • Tatai Erzsébet
  • Tillmann J. A.
  • Timár Katalin
  • Tímár Olivér
  • Tóth Zsuzsanna
  • Tóth Tibor
  • Turai Hedvig
  • UBI3
  • Várnagy Tibor
  • Vékony Délia
  • Jan Verwoert
  • Anton Vidokle
  • Wehner Viola
  • Wessely Anna
  • Zólyom Franciska
  • Zombori Mónika
  • impresszum
  • Kontakt
exindex 2000–2023 | C3