Skip to main content
The Greenkeeper’s Nightmare – a golfpálya és a féreglyuk esete
Fordított tárgyak a Ludwig Múzeumban
Maleficae. A máglyától az online varázslásig
Re:Re. Művészi újrajátszás, az újrajátszás művészete
Hito Steyerl: Contemporary Cave Art
Anri Sala: Time No Longer
Grief and Pleasure + Light Source
Reakciók a 12. Berlin Biennálén
Harun Farocki Ahogy látunk című kiállítása
Atemwende Drezdában és Budapesten
David Claerbout sötét optikája, Ősz Gábor sötétkamrája és Gerhes Gábor sötét atlasza
A Modellállítás: az emberi test képi konstrukciói című kiállításról
Az Xtro Realm, a Büro Imaginaire, Tomas Saraceno és Vladan Joler projektjei az OFF Biennálén
Xenotopia, Parabotanika, Olvasztótégely és Hírdalcsokor az OFF Biennálén
Avagy ki mit gondolt 2020-ban Derkovits ösztöndíjas képzőművészként…
Tabula rasa – Károlyi Zsigmond és a „monokróm festőosztály”
Rejtett mintázatok - A hálózati gondolkodás elve
Sztefanu Marina és Fülöp Gergő kiállítása
A Balra át, jobbra át című kiállításról
1971. Párhuzamos különidők a Kiscelli Múzeumban
Andrási Gábor Leverkühn-képlete
A Londoni Iskola festészete Magyarországon
A Manifesta 12 Palermoban
Kollaboráció és önkizsákmányolás a kortárs művészetben
Erwin Wurm „szobrászati” programja a Ludwig Múzeumban
Néhány gondolat a documenta 14 athéni kiadásáról
Különutak: Karl-Heinz Adler és a magyar absztrakció
El nem kötelezett művészet
A Vörös Afrika - Széthulló világ az OSA-ban
DLADLA 100 kiállítás a Barcsay Teremben
Gróf Ferenc Mutató nélkül – B. A. úr X-ben című kiállítása
A Łódź Kaliska művészete a 2010-es években
Magyar részvétel a Manifesta 11-en
Posztszocialista kultusztörténetek, avagy az ego technológiái
Ludwig goes pop + east side story
Képzelt közösségek, magánképzetek