Skip to main content
A Rabinec Stúdió és a művészet áruvá válása az 1980-as években
Einstweilen wird es Mittag
Mácsai István pesti mágikus naturalizmusa
Bukta Imre „tündéri” realizmusa
Gróf Ferenc Beleértve a Holdat és más égitesteket című kiállításáról
Szemlélődési példagyűjtemény
Gondolatok a 2021-es Esterházy Művészeti Díj döntősei kapcsán
Kaszás Tamás TÓTalJOY díja
Horst Bredekamp Képaktusáról
Egy alkotói életmű rekonstrukciója
Válasz György Péter Szörny-divatbemutató című írására
Türk Péter Téglaképek című sorozatáról
A visszafordíthatatlan és az előreláthatatlan
Kiállítás a Liget Galériában, 1986
Reality Research Fesztivál
Posztfluxus jelenségek Magyarországon
Adalékok a TIT történetéhez
Hito Steyerl: Left To Our Own Devices
Az első magyarországi happening
Megjegyzések kortárs művészet és kritika kapcsolatához
Lábjegyzetek egy meg nem írt könyvhöz
Körösényi Tamás életműkiállítása a Műcsarnokban
Tibor Zsolt rajzairól és térkompozícióiról
Pán-periféria tárgyemlékei
Gondolatok egy láthatósági mellénybe kényszerült kiállításról
Minél többet mondasz, annál nagyobbat ütök
Pszeudo-recenzió egy pszeudo-kiállításról
Mini-interjúk művészekkel az Aviva Díj kommunikációjában és azon túl
Reprezentáció és performativitás a 8. Manifestán
Iványi-Bitter Brigitta: Kovásznai
Választási megfigyelők 1990-2010